2 nye undervisere til FGU Bornholm

Første arbejdsdag efter sommerferien. En dejlig kort dag, hvor man lige kunne vænne sig til at være tilbage igen. Her byder Cathie folkene på møbelfabrikken velkommen tilbage.Der er kommet to nye kollegaer i lærerteamet. Niklas som skal være værksteds assistent på Smykke og Tekstil & Design.Marianne skal være på AGU og Handel & service.Hjertelig velkommen til alle nye som ganle 🙂

Del dette indhold på:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Fastelavn 2026 på FGU

Fastelavn med fuld fart på 🎭❄️ Selvom snestormen før ferien drillede og tvang os til at udskyde vores fastelavnsfejring, lod vi os ikke slå ud